Wednesday, November 14, 2012

salam alhamdulillah semua kembali kepada normal... aku tak sanggup lihat dia bersedih... cinta ku pada nya memang bnyak.... terlalu bnyak..... tapi kekuatan ku pun bertambah kuat....  ape saja yang berlaku adala kehendak ALLAH.... tapi cinta ku pada ALLAH, NABI SAW ,AHLUL BAIT DAN PARA SAHABAT NABI SAWA LEBIH KUAT..... lihat pada kisah bilal bin rabbah saat kematian nya tibe.... isteri beliau berkata hari2 aku bersama mu dulu adalah hari hari yang paling bahagia... dan hari ini la hari yang paling ku sedih...... bilal lantas berkata wahai isteri ku tiada satu hari ketika bersama mu aku gembira.... melain kan hari ini hari dimana aku akan bertemu kekasih ku ALLAH TAALA.... begitu la cerita seorang hamba.... yang sangat mencintai ALLAH.... bagaimana dengan kita???? aku sendiri pun bodoh dalam hal ni.... tapi aku akan usaha demi REDHA ALLAH.... aku akan terus usaha dapatkan dia.... walaupun akhir hayat ku.... k la samapai sini dulu kut..... :) salawat

No comments:

Post a Comment