Sunday, October 30, 2011

hari ini 31/10/2011....

Sendiri kini , namun ku tahu ALLAH selalu dekat....walaupun aku menjauhinya.. dua malaikat dibahu ku. namun tidak menghalangi ku dari berbuat dosa. kadang kadang menyesal dengan perbuatan dosa ku. tapi ku ulangi lagi dosa itu berulang ulang kali. tapi dari saat ini aku nekad. aku akan tempuh segala rintangan. demi iman ku pada ALLAH... tetapi dimana kah aku akan mendapat kekuatan itu untuk melawan rintangan yang bakal ku hadapi...  YA ALLAH... berikan aku keteguhan iman supaya dapat aku melawan hawa nafsu ini... dapat ku melawan rintangan ni. dapat ku melawan godaan syaitan dan iblis laknatullah... YA ALLAH tundukkan pandangan ku... YA ALLAH lindungi aku dari fitnah kaum hawa...  amin YA ROB........                                    




No comments:

Post a Comment